A.  Scopul Termenilor si Conditiilor, Contact

Termenii si Conditiile se aplica tuturor tranzactiilor dintre Concept Sofia Store Srl, Strada Mircea Eliade, nr.12 C, casa D9, Voluntari, ILFOV, România, (denumit în continuare “Concept Sofia Store” sau “Vânzator”) si Utilizator/Client* în versiunea valabila în momentul efectuarii unei tranzactii în magazinul online https://www.sofiastore.ro

       Contact:

Ne poti contacta astfel:

-  telefonic, prin apel gratuit la linia de suport clienti: 0720.055.544

- prin e-mail la: contact@sofiastore.ro

Te rugam sa ai în vedere ca programul de functionare al departamentului de suport este în intervalul Luni – Vineri, 09:00 – 17:00 (cu exceptia Sarbatorilor legale).

B.      Reguli Generale pentru folosirea magazinului online sofiastore.ro

Magazinul online poate fi folosit doar de catre persoanele care au vârsta peste 18 ani.

Persoanele care nu au împlinit 18 ani pot folosi magazinul online numai cu acordul parintilor sau tutorelui legal.

Clientul este considerat consumator, cu conditia ca scopul pentru comandarea livrarilor si serviciilor sa nu poata fi atribuit în primul rând activitatilor profesionale comerciale sau independente ale acelei parti. Un comerciant este orice persoana juridica sau persoana fizica care actioneaza în exercitarea activitatilor comerciale sau independente la încheierea contractului.

Odata cu înregistrarea pe site, iti dai acordul pentru a-ti transfera datele personaele. Solicitam consimtamântul pentru a-ti procesa datele, iar în lipsa acestuia nu se poate folosi magazinul online. Tipul si modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate aici: Politica de confidentialitate

Pentru a ne asigura ca am înregistrat corect datele tale, îti vom trimite un e-mail dupa ce te-ai înregistrat în magazinul online, prin care îti vom solicita verificarea si confirmarea informatiilor.

Produsele se comercializeaza numai în cantitati adecvate pentru uz personal.

Magazinul online al vânzatorului constituie doar un catalog de produse. Prin afisarea produselor în magazinul online, Vânzatorul invita Clientul sa faca o achizitie din produsele prezentate si sa încheie un contract de vânzare (denumit în continuare "Comanda").

Limba contractata este exclusiv limba româna.

C.    Procesarea datelor cu caracter personal

Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate acestea, mentionam ca lipsa consimtamântului duce la imposibilitatea de înregistrare pe site si utilizarea magazinului online. Toate informatiile cu privire la procesarea datelor cu caracter personal sunt disponibile în Politica de confidentialitate.

În unele situatii îti vom solicita consimtamântul în magazinul online pentru a-ti putea trimite anunturi, oferte, discounturi speciale. Acest consimtamânt este de asemenea voluntar si poate fi retras în orice moment. Mai multe informatii sunt disponibile în Politica de confidentialitate

 

D.    Comenzi

Comenzile se plaseaza pe siteul www.sofiastore.ro

Produsele din magazinul online sunt etichetate astfel încât sa primesti informatii precum dimensiunea, culoarea, pretul si materialele din care au fost produse.

În timpul plasarii unei comenzi, alege produsul selectând dimensiunea, culoarea, cantitatea si orice alte caracteristici, dupa cum este necesar.

 

E.    Cum se pot face cumparaturi în magazinul online?

Selecteaza produsul dorit din gama de produse, dând click pe butonul "Adauga în cos" în pagina de produs. Selectarea produsului si adaugarea în cosul de cumparaturi nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.

Toate produsele din cosul de cumparaturi pot fi vizualizate accesând butonul “Cosul de cumparaturi”, vizibil în partea de sus a site-ului. Tot de aici poti elimina produsele din cos sau poti schimba cantitatea acestora.

Daca doresti sa cumperi produsele din Cosul de cumparaturi, dai click pe butonul “Finalizeaza si plateste comanda”

Pentru a plasa o comanda, nu este necesar sa te înregistrezi.

Selecteaza metoda de livrare dorita si adresa unde doresti sa livram comanda

Te rugam sa te asiguri ca toate datele de livrare si de contact furnizate sunt complete si corecte în caz contrar poate fi afectat procesul de livrare.

Este necesar sa indici metoda de plata. Metodele de plata disponibile sunt: plata numerar la livrare sau plata online cu cardul prin EuPlatesc (Visa/MasterCard).

Dând click pe butonul “Plasati comanda”, îti exprimi dorinta ferma de a achizitiona produsele din cosul de cumparaturi. Înainte de a plasa comanda este necesar sa bifezi casuta în care se solicita exprimarea acordului cu privire la Termenii si Conditiile aplicate pe site.

Este considerata comanda ferma orice comanda plasata, care nu a fost anulata telefonic în primele 30 minute de la plasarea acesteia.

Daca îti doresti sa modifici comanda plasata, este necesar sa o anulezi si sa plasezi o noua comanda, urmând toti pasii initiali.

În calitate de client, ai dreptul de retragere (sa renunti la comanda), drept care nu este afectat de procesul mentionat mai sus.

O comanda nu este considerata ferma pâna nu finalizezi toti pasii din acest proces. În cazul în care nu îti doresti sa plasezi o comanda ferma, nu finaliza comanda. Poti oricând sa renunti la plasarea comenzii dând click pe butonul care te redirectioneaza catre pagina anterioara sau dând click catre orice alta pagina de categorie sau produs.

Dupa primirea comenzii, Vânzatorul îti va trimite un email de confirmare de plasare a comenzii, care mentioneaza detaliile din comanda. Acest email nu este o confirmare a vânzarii. Confirmarea vânzarii este transmisa în emailul de confirmare a expediere comenzii, cat si in coletul impachetat.

Vânzatorul te poate contacta telefonic (daca ai introdus un numar de telefon valid) sau prin email pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Numarul de telefon si adresa de email vor fi folosite doar în scopul procesarii comenzii si a livrarii acesteia, nu în scopuri promotionale fara acordul tau.

În calitate de client, poti sa îti declari intentia de a renunta la comanda.

 

F.       Preturi

 Toate preturile produselor din magazinul online sunt exprimate în LEI si includ toate taxele. Aditional, exista costul de transport, acesta putând fi influentat de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Înainte de a plasa comanda va fi afisata valoarea totala a acesteia, incluzând toate costurile aditionale care pot aparea.

6.2. Vânzatorul si clientul îsi exprima acordul pentru acest pret. Dupa finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbata, chiar daca Vânzatorul decide ulterior sa reduca sau sa mareasca preturile produselor expuse în magazinul online.

6.3 Individual de aceasta regula, Vânzatorul îsi rezerva dreptul legal de a modifica preturile produselor din magazinul online, sa ofere discounturi sau sa adauge produse noi în oferta.

 

G.    Disponibilitatea produselor

Produsele prezentate în magazinul online sunt în general disponibile. În situatiile rare în care un produs este comandat de mai multi clienti, Vânzatorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, Clientul va fi notificat ca produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din comanda/factura, prin apel telefonic cu privire expedierea comeznii. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile iar clientul va plati doar pentru produsele livrate.

Masurile indisponibile sunt marcate cu o culoare diferita de cele disponibile, în pagina de produs. În Cosul de cumparaturi nu se poate adauga un produs într-o masura indisponibila, dar acesta se poate adauga în Lista de dorinte.

 

H.   Tipul si timpul de livrare

Livrarea se poate face exclusiv pe teritoriul României.

Livrarea se va face la adresa de expediere indicata de client.

Timpul de livrare este de obicei de 1-2 zile lucratoare. Transmitem coletele de Luni pâna Vineri, acest lucru înseamna ca  zilele de Sâmbata si Duminica nu se iau în calcul, nefiind zile lucratoare. La fel si zilele de Sarbatori legale sunt considerate zile nelucratoare. Calculul zilelor de livrare începe dupa transmiterea confirmarii de expediere. În cazul în care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis te vom contacta telefonic pentru a te instiinta.

Va rugam sa luati la cunostinta ca in perioada de stare de urgenta sau stare de alerta ,firma de curierat poate avea intarzieri de 2-3 zile lucratoare

 

I.    Metodele de plata

Pentru a plasa o comanda este necesar sa alegi o metoda de plata: plata în numerar la livrare sau - plata online cu cardul prin EuPlatesc (Visa/Mastercard).

Daca selectezi metoda de plata online, vei fi redirectionat catre pagina EuPlatesc pentru efectuarea platii. Comanda va fi trimisa dupa ce am primit valoarea integrala a acesteia.

Nota: Niciodata nu iti vom trimite un email prin care sa îti solicitam sa faci plata într-un anumit cont bancar. Îgnora orice astfel de emailuri si nu initia plata. În aceste situatii te rugam sa redirectionezi emailul nemodificat catre adresa: contact@sofiastore.ro.

 

J.   Costurile de livrare

Expediem colete doar pe teritoriul României

Curier - cost 16.99 lei pentru comenzile mai mici de 250 lei.

Livrarea este gratuita pentru comenzi ce depasesc 250 lei. 


K.    Politica de retragere din Contract

Dreptul de retragere din contract

Potrivit OUG nr 34/2014, Clientul are dreptul de retragere din contract, prin denuntare unilaterala, fara a oferi un motiv, timp de 14 (paisprezece) zile calendaristice.

Perioada de retragere se calculeaza din momentul în care clientul sau o persoana desemnata de client (altcineva în afara curierului) a preluat coletul. Data livrarii coletului si ziua când se împlineste termenul, intra în calculul termenului de 14 zile.

Pentru a-ti exercita dreptul de retragere este necesar sa ne contactezi telefonic in prealabil.

Consecintele retragerii din contract

În cazul retragerii din contract, îti vom returna fara întârziere nejustificata contravaloarea comenzii pe care ai achitat-o, excluzand costul de transport, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul în care am trimis notificarea de acceptare a returului.

Restituirea Pretului achitat  de Client  se va face în aceeasi modalitate în care aceste sume s-au primit în tranzactia initiala, cu exceptia cazului în care Clientul agreeaza altfel si a platilor primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna Clientului prin transfer bancar, în contul pe care Clientul este obligat sa îl mentioneze in formularul de retur. În cazul in care Comanda a fost expediata eronat (produs gresit, produs defect sau marime gresita) Clientul nu va suporta niciun cost legat de rambursare.

Vânzatorul poate amâna rambursarea pâna când primeste produsul returnat si accesoriile acestuia sau pâna când Clientul furnizeaza o dovada ca a returnat produsul în stare corespunzatoare, oricare eveniment intervine primul.

În cazul retragerii/denuntarii, realizate cu îndeplinirea cerintelor de timp si de forma aratate mai sus, Clientul este obligat sa returneze Produsele în starea corespunzatoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia probarii), curate (fara însa sa fi fost curatate/spalate), nepatate, nezgâriate si în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, în ambalajul în care au fost primite,  în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anuntarea deciziei de retragere (ziua anuntarii retragerii si ziua împlinirii termenului, intrând în calculul acestuia).

 

L. Dreptul voluntar la retur – garantia comerciala

Pe lânga dreptul legal de retragere din Contract, Vânzatorul acorda un drept voluntar de returnare a marfurilor achizitionate în termen de 15 de zile de la primirea produselor - garantia comerciala asumata de Vânzator.

Datorita garantiei comerciale, poti solicita returul chiar si dupa ce au expirat cele 14 zile. Poti solicita returul în termen de 14 de zile începând cu ziua primirii coletului de catre tine sau de catre o terta parte desemnata de tine si alta decât transportatorul. Data livrarii coletului si ziua când se împlineste termenul, intra în calculul termenului de 15 de zile.

Produsele pot fi returnate doar daca se afla in starea lor originala si nu prezinta deteriorari cauzate de utilizarea produsului.De asemenea produsele trebuie sa fie in ambalajul original, completand formularul de retur.

Coletele se returneaza la adresa Soseaua Bucuresti-Urziceni, nr.17,Complex Natura Center, Stand H4M24, Afumati, Ilfov. Intra in sarcina clientului sa solicite serviciile oricarei firme de curierat doreste pentru returnarea produselor,costurile de transport fiind suportate in totalitate de catre acesta,coletul trebuie trimis cu ramburs 0.

ATENTIE: coletul nu se trimite cu plata coletului la destinatar.

Dupa primirea si verificarea coletului ,banii vor fi restituiti in contul IBAN indicat,in termen de 14 zile.

 

În cazul garantiei comerciale, Clientul este obligat sa returneze Produsele în starea corespunzatoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia probarii), curate (fara însa sa fi fost curatate/spalate), nepatate, nezgâriate si în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte si în ambalajul în care au fost primite. În cazul în care au fost livrate seturi de Produse, trebuie returnat întregul set asa cum a fost livrat. În cazul în care la livrare s-a primit si un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice Produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care sa fie în stare corespunzatoare, întocmai ca Produsul.

 

În cazul în care Produsele nu sunt returnate în stare corespunzatoare, conform celor aratate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuându-se în mod corespunzator suma ce trebuie restituita Clientului de catre Vânzator. Clientul este raspunzator pentru orice valoare diminuata a Produselor rezultând din utilizarea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor si functionarii lor.

În ceea ce priveste starea Produselor returnate prin curier, examinarea starii acestora, pentru a vedea în ce masura sunt conforme, se va realiza de catre Vânzator în cel mult 14 (paisprezece) zile de la primire, Clientul fiind informat în acest termen prin apel telefonic în cazul unor neconformitati ce atrag reducerea sumei de rambursat. Clientul îsi exprima acordul privind aceasta procedura.

 

M.       Garantia de conformitate

Produsele care fac obiectul comercializarii prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezinta defecte.  În cazul în care Produsele prezinta totusi defecte, Vânzatorul va fi responsabil pentru acestea.

Te rugam sa acorzi atentie culorilor Produselor si sa iei în considerare faptul ca, datorita setarilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferente fata de ceea ce a afisat calculatorul/dispozitivul electronic personal la momentul efectuarii Comenzii. Aceste diferente nu pot fi considerate neconformitati.

Garantia de conformitate expira dupa 2 ani de la data livrarii produselor.

În cazul în care Produsele prezinta defecte, constatate în termen de cel mult 2 zile lucratoare de la livrare sau intervenite în perioada de garantie, stabilita conform legii române, te rugam sa ne adresezi o reclamatie transmisa prin e-mail la adresa contact@sofiastore.ro sau prin apel telefonic la numarul de telefon disponibil pe site si sa returnezi Produsele, conform procedurii aratate în acesti Termeni si Conditii.

Returul transmis prin email sau telefon este total gratuit. În cazul în care Clientul alege o alta metoda de livrare a returului, costul transportului va fi suportat de Client si nu va fi rambursat de catre Vânzator.

În cadrul reclamatiei transmise te rugam sa furnizezi numarul comenzii la care faci referire, numele si adresa împreuna cu o scurta descriere a motivului returului.

Vânzatorul va examina plângerea în 14 zile si va informa Clientul despre rezultat.

În cazul în care se constata reclamatia ca fiind întemeiata, pentru Produsele cu defecte îti vom restitui Pretul împreuna cu taxele de livrare (daca au existat atunci cand s-a livrat comanda), în termen de 14 (paisprezece zile) de la solutionarea reclamatiei.

În cazul în care reclamatia va fi considerata ca neîntemeiata, îti vom returna Produsele, însotite de o nota care explica faptul ca plângerea a fost gasita neîntemeiata, fara vreo alta obligatie din partea noastra.

În caz de rambursare se vor aplica în mod corespunzator prevederile din acesti Termeni si Conditii.

Prin tiparirea si adaugarea facturii în colet.

Fiecare achizitie de pe site-ul nostru este însotita de dovada achizitiei, factura atasata in colet sau primita pe e-mail. Magazinul nostru nu este responsabil pentru furnizarea datelor incorecte de catre Client.

 

N.      Raspundere

Raspunderea Vânzatorului – în eventualitatea încalcarii cu intentie sau din neglijenta grava a Termenilor si Conditiilor si/sau a Contractului: Concept Sofia Store Srl ca vânzator si proprietar al magazinului online va fi raspunzator pentru pierderile care sunt o consecinta directa si previzibila, în mod rezonabil, a acestei încalcari.

În orice caz (excluzând raspunderea pentru pagubele aduse vietii si/sau integritatii corporale a unei persoane) raspunderea maxima fata de Client pentru orice pierdere sau paguba care se produce în legatura cu o Comanda este limitata la pretul total al respectivei Comenzi.

Concept Sofia Store Srl nu raspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu virusi informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricarui echipament hardware sau program apartinând acestuia.

De asemenea, Concept Sofia Store Srl nu raspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot aparea la un moment dat pe website.

Raspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru mentinerea confidentialitatii datelor sale de Cont (user /e-mail si parola), pentru gestionarea accesarii Contului si pentru activitatea derulata prin intermediul Contului, precum si pentru navigarea pe website-urile si link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poarta raspunderea exclusiva pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricareia si tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului si pentru orice paguba cauzata acestuia prin nerespectarea acestor Termeni si Conditii si/sau a Contractului.

Prin crearea contului si/sau utilizarea continutului si/sau plasarea comenzilor, Clientul/Utilizatorul accepta în mod expres si fara echivoc Termenii si Conditiile site-ului în ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul site-ului, existenta la data crearii contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii comenzii.